Žiadne fiktívne body alebo nepotrebné darčeky.
Zákazník získava reálne peniaze, ktoré sa mu z ďalšieho nákupu aj reálne odrátajú. Vďaka tomu zákazníkov skutočne za vernosť odmeňujete. I keď dnes viaceré firmy používajú nejakú formu vernostného systému, najčastejšie používajú body. Body nikoho neprilákajú, eurá áno.
S lioCARDOM získate náskok pred ostatnými!
|
Výšku peňažného bonusu nastavíte vy.
Tento peňažný bonus (teda vždy určité percento z nákupu) nastavujete v systéme vy. Peňažný bonus si zákazník môže uplatniť kedykoľvek chce. Vďaka tomu získava motiváciu, aby sa k vám vrátil a nakupoval vo vašej firme opäť. |
Zo zľavy neprofituje žiadna tretia strana, iba VAŠA firma a VÁŠ zákazník.
lioCARD je systém, ktorý funguje iba medzi predajcom a jeho zákazníkmi. Celá zľava z ceny, ktorú určí predajca, ide zákazníkovi vo forme bonusu. Peniaze sa nestrácajú v "pavučine" alebo vo "viacúrovňovej pyramídovej hre".
|
Prečo iné vernostné systémy zlyhávajú
Vďaka prehľadnému benefitu získava zákazník motiváciu, aby sa k vám vracal a nakupoval vo vašej firme opäť. A to je presne to, čo potrebujete!
Vernostný zľavový systém lioCARD bol navrhnutý s dôrazom na to, aby zákazníci skutočne videli, že sú s predajcom v rovnocennom vzťahu. lioCARD môže fungovať aj bez zhromažďovania citlivých osobných údajov zákazníkov, čo môže predajca využiť aj ako konkurenčnú výhodu.
|
Informácie o zákazníkoch a o ich nákupnom správaní sú však veľmi dôležitá súčasť integrovaného marketingového snaženia firmy. Zákazníci sa radšej podelia o svoje osobné údaje v takej prevádzke, v ktorej vidia, že za ne reálne dostanú peniaze použiteľné pri ďalšom nákupe. |
Modelový príklad:
Pán Ján si postavil dom a zariaďuje si svoju záhradu. Pri nákupoch záhradnej techniky sa pravidelne vracia do obchodu „Do záhradky“. S obyčajným vernostným programom sa mu na účet po nákupe pripisujú body, za ktoré na konci roka získa zľavu 5% na celý nákup, alebo záhradnú krhlu. Keďže krhlu nepotrebuje a nechce aby mu body prepadli, kúpi si plastovú lopatu na sneh za 20 €. Po uplatnení zľavy zistí, že ušetril jedno euro. Nuž - nenahnevá, ale ani nepoteší |
S vernostným systémom lioCARD dostáva pán Ján za každý nákup reálne peniaze. Keďže si predajca všimol, že ide o pravidelného zákazníka, percento z nákupu mu môže po čase zvýšiť. Takto pán Ján napríklad po nákupe kosačky za 250 € získa na svoje konto pri 5 %-tnom bonuse 12,50 €. Pri ďalšom nákupe nožníc na živý plot si túto sumu nechá odrátať a tak za nožnice v cene 30 € zaplatí len 17,50 €. Získa teda reálnu zľavu, reálne využiteľné peniaze. A to vtedy, kedy chce a potrebuje on. |
Ako sa počíta vernostná zľava?
Zľava za vernosť so systémom lioCARD je jednoduchá a prehľadná. Pri každej platbe za tovar alebo za služby sa operátor zákazníka opýta, či už má zákaznícku kartu. V prípade, že ju ešte nemá, ponúkne mu možnosť vystaviť mu ju.
Operátor - zamestnanec firmy, zákazníkovi cez webové rozhranie skontroluje, či má z predchádzajúcich nákupov bonusový kredit (teda reálne peniaze) a aká je jeho (ich) výška. Ak zákazník bonusový kredit z predchádzajúcich nákupov má, operátor sa spýta, či si želá zohľadniť ho pri tejto platbe. |
Zákazník sa môže rozhodnúť. Buď si kredit uplatní a zníži si tak cenu, ktorú zaplatí za práve kupovaný tovar alebo služby, alebo sa rozhodne si kredit ušetriť. Kredit sa mu bude postupne navyšovať, samozrejme v závislosti od výšky jeho nákupov. Bonusový kredit sa vždy počíta zo sumy fyzicky zaplatenej predajcovi. |